LÖRDAGKVÄLL

Publicerat: 2010-11-13 / 22:36:23 | Kategori: Allmänt
Ja som ni kanske ser så har de inte bleve så mkcke skriva här, men nu är jag taggad och ombyggd så nu ska de väl sätta igång igen. Imorn är det söndag o farsdag och självklart hade jag hoppats på att min pappa hade vare här.. saknar dig så obeskrivligt myckee, tänker på dig hela tiden. hoppas också på att det blir en resa till graven o hälsa på..
under helgen har det verkligen vare slappt, vi har vart o lekt med theo o med lucas idag. Trevligt! har inte mått så bra på sistonde, magen, vääärk, mm. Känns som att livet inte är så lätt ibland som man kanske önskar, men sånt får man väl acceptera. Har varken pratat eller träffat min kära mamma på ett tag så tänkte att jag skulle gå dit en sväng imorrn när hon är hemma, eller kanske på måndag.. o flyttt blir de igen i slutet av månaden, uuuh vad jag är trött på att packaaaaa. haha men jag får skylla mig själv lite kanske för det är ju jag som vill flytta. men nu blir det inte de på några år iallafall, möjligtvis från stan! nu är det slut på tänkandet o orden så nu blir det snart läggdax känner jag..   a söv gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0