ONSDAG KVÄLL 22:48

Publicerat: 2010-10-20 / 23:06:14 | Kategori: Allmänt

ja vad ska man säga... sitter här i min ensamhet igen o snart är det läggdax för imorn blir de skolan. måste verkligen sköta mig, det är fanimig helt otroligt vad jag har vare sjuk denna termin. vissa veckor har jag vare lat, det erskänner jag.. men när jag väl är sjuk då är jag de länge också. könner mig inte riktigt bra ännu, men den smällen tänker jag ta denna gång. snar är det helg igen, o visst är det underbaart.. händer inget speciellt vad jag vet. men hoppas väl på någon roligt iaf, är ju barnlediga. besäkte mamma en sväng idag, känns konstigt att inte få träffa henne så ofta längre, hon är aldrig här så ofta o jag är inte där så ofta.. men är glad för hennes skull att hon blivit lycklig igen! träffade min systerson idag också, och kan såklart inte motstå ifrån att ta lite bilder.. nej nu är de sova time, godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0