TRÖTT ONSDAG

Publicerat: 2010-10-13 / 12:04:33 | Kategori: Allmänt

Nu ska jag faktiskt börja skriva för en gång skull. Idag har det varit en jobbig dag i skolan, ingen sov morgon sen i måndags det känns jobbigt.. men snart är det helg och då kommer min styvdotter o hon ska firas med presenter, tårta o massa gott :) va i klartstad igår o köpte ett par nya skor o en mössa, de är perfekt nu när det nästan är minus grader ute på morgonen. Ikväll blir det att passa systers son så att hon får gå iväg o träna lite fotboll, det ska bli så kuuul. Har inte träffat min prins sen i måndags.. nej nu blir de att fortsätta titta på när älskling spelar tv spel, plus att jag snart blir döv. haha.. Ha det bra gott folk



I love this picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0